Akce

Kampaň „Z lásky k dětem“, kterou organizoval Český červený kříž, Procter & Gamble a Kaufland, podpoří děti v nouzi

Právě skončila celostátní kampaň „Z lásky k dětem“, kterou organizoval Český červený kříž a společnosti Procter & Gamble a Kaufland. Díky této iniciativě dostanou potřebné děti kromě plen Pampers také další výrobky, které přispějí k jejich zdravému vývoji a pomohou alespoň na chvilku vytvořit pocit útulného domova. Celková hodnota podpory je 1 082 287 Kč.

„Pro některé rodiny a klienty našich azylových domů, žijící v nepříznivých sociálních podmínkách, přináší kampaň „Z lásky k dětem“ nejen pomoc, ale také radost. Za toto náleží všem, kteří kampaň podpořili, velké poděkování,“ říká Miroslava Jirůtková, vedoucí Programového oddělení Úřadu ČČK.

Prostředky získané v rámci této kampaně jsou určeny především k podpoře rodin a matek s malými dětmi, které pobývají v azylových domech provozovaných Českým červeným křížem. Díky kampani mohou azylové domy poskytnout dětem další komfort, ať již ve formě např. Pampers plenek, tak zakoupením oblečení, hygienických potřeb, povlečení či školních potřeb. Mohou také pomoci k zajištění ročního školního stravování či pobytu v jeslích.

„Jsme velice rádi, že si tolik zákazníků vybralo značky P&G, jako jsou Ariel, Lenor, Pampers nebo Gillette, a tím pomohlo alespoň trochu zlepšit život potřebných rodin v Česku,“ říká Petr Bena, obchodní ředitel společnosti Procter & Gamble. „Chtěli bychom poděkovat všem našim zákazníkům za jejich účast a jsme nadšeni, že se jich tolik do iniciativy zapojilo. Bez nich by program realizovat nešlo,“ dodal vedoucí oblasti Mediální marketing/Distribuce a tiskový mluvčí Kauflandu Michael Šperl.

Z_lasky_k_detem

Ambasadorkou projektu se stala moderátorka a modelka Lucie Křížková, která se také i se synem zastavila v prodejně Kaufland, nakoupila výrobky Procter & Gamble a podpořila tak děti v tísni. „Jsem ráda, že jsem mohla vykouzlit úsměvy na dětských tvářích a děkuji všem, kteří se také přidali,“ říká Lucie Křížková.

Kampaň „Z lásky k dětem“ probíhala v České republice od 27. srpna do 7. října 2015. Mohl se jí zúčastnit každý zakoupením určitých produktů P&G během běžného nákupu v Kauflandu. Z prodeje vybraných značek – Pampers, Ariel, Lenor, Jar, Bonux, Always, Gillette, Old Spice, Head & Shoulders a Pantene – bylo 1 % věnováno Českému červenému kříži. Na programu se podíleli i zaměstnanci P&G. Věnovali hračky, které budou oblastní spolky Českého červeného kříže dále distribuovat potřebným dětem.

0 Shares

Leave a Comment

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

*

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..