Akce

Český červený kříž, Procter & Gamble a Kaufland spouští iniciativu na pomoc potřebným dětem

Český červený kříž, P&G a Kaufland zahajují celonárodní charitativní akci „Z lásky k dětem“, aby pomohli dětem, které to potřebují. Jedno procento z ceny každého prodaného výrobku vybraných značek P&G, např. Pampers, Lenor, Ariel nebo Gillette, v prodejnách Kaufland zamíří prostřednictvím Českého červeného kříže k dětem v tísni. Tato iniciativa trvá až do 7. října 2015.

Podle Českého statistického úřadu žije v Česku na pokraji chudoby 9,7 % obyvatel (1 002 300 lidí) a chudobou je ohroženo dokonce 14,7 % dětí a mládeže do 18 let. „Většina těchto rodin žije ve velmi špatných podmínkách a mnozí z nich, především matky s dětmi, se stávají klienty námi provozovaných sociálních zařízení. Často přicházejí bez jakýchkoliv prostředků a jsou v situaci, kde i nejmenší podpora typu poskytnutí oblečení, hygienických prostředků, má pro ně velký význam. Jednorázová podpora však není vždy řešením, proto nabízíme klientům další služby důležité pro jejich další život, jako jsou pomoc při komunikaci s úřady a institucemi, učíme je správnému hospodaření či jim pomáháme získat zaměstnání,“ říká Miroslava Jirůtková, vedoucí Programového oddělení Úřadu ČČK.

zahajeni_Z_lasky_k_detem

Aby se situace rodin a dětí v tísni změnila, Český červený kříž, P&G a Kaufland představily iniciativu „Z lásky k dětem“. Tento projekt podporuje i moderátorka Lucie Křížková, matka tříletého chlapečka.

Na tuto akci přispěje každý, kdo si od 27. srpna do 7. října v prodejnách Kaufland koupí plenky Pampers, dámské potřeby Always, výrobky pro péči o vlasy Head & Shoulders či Pantene, produkty pro péči o domov a o textil, například Ariel, Lenor, Jar a Bonux či výrobky pro muže Old Spice nebo Gillette. Prostřednictvím Českého červeného kříže potom děti získají jedno procento z ceny těchto produktů.

„Naše produkty využívá téměř každá domácnost v České republice a každodenně usnadňují její aktivity. Kampaní „Z lásky k dětem“ se soustředíme na ty, kteří potřebují pomoci nejvíce. Například nejmladší děti získají dodávku plenek Pampers, které zaručí jejich klidný spánek,“ říká Petr Bena, Sales Director společnosti Procter & Gamble.

Klíčovým partnerem programu je Kaufland, jeden z největších obchodních řetězců v České republice. „Naši zákazníci nám již několikrát ukázali, že jsou ochotní se zúčastnit podobných kampaní. S radostí se zapojují do charitativních akcí, které Kaufland spolupořádá a pravidelně tak pomáhají lidem v tísni. Chceme, aby naše výrobky nepředstavovaly pouze kvalitu, ale byly také spojeny s pomocí ostatním. Doufáme, že i tentokrát naši zákazníci podpoří tyto snahy. Mechanismus této akce je jednoduchý: když si koupíte výrobky, které jsou zahrnuty pod program „Z lásky k dětem“, tak pomůžete dětem v tísni,“ vysvětluje vedoucí oblasti Mediální marketing/Distribuce a tiskový mluvčí Kauflandu Michael Šperl.

Lucie Křížková také vyzývá k zapojení do iniciativy „Z lásky k dětem“. „Nejsilnější částí této kampaně je fakt, že kdokoli může pomoci a kdokoli může dětem zařídit alespoň na chvilku útulný domov. Zúčastnit se je strašně lehké. Vlastně pomáháte, aniž byste utratili peníze navíc. To je důvodem, proč zvu všechny, aby se přidali a vykouzlili úsměvy na dětských tvářích,“ říká Lucie Křížková.

Do této iniciativy se zapojují oblastní spolky Českého červeného kříže, které provozují Azylové domy pro matky s dětmi a také se podílejí na vyhledávání rodin, které potřebují největší pomoc. Projekt podpoří i děti – klienty Dětské odborné léčebny CH. G. Masarykové v Bukovanech. Vybrané výrobky se touto cestou dostanou na správné místo a peníze budou použity ke koupi věcí, které podpoří zdravý a šťastný růst dětí.

0 Shares

One Comment

  1. Pingback: Kampaň „Z lásky k dětem“, kterou organizoval Český červený kříž, Procter & Gamble a Kaufland, podpoří děti v nouzi - Pro-miminka.cz

Leave a Comment

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

*

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..