- ročník ankety o nejoblíbenější značky pro děti probíhá až do konce října
- Anketa Česká máma zjišťuje už do roku 2012 nejoblíbenější značky českých maminek.
- Hlasuje se ve 20 kategoriích.
- Hlasování probíhá od 1. září do 31. října 2015 (web, veletrh FOR TOYS/FOR BABIES a další akce).
- Nová kategorie v roce 2015 – tištěný dětský časopis.
Praha (23. září 2015) – Od 1. září až do 31. října 2015 běží 4. ročník internetové ankety Česká máma o nejoblíbenější značky, produkty a prodejce zboží pro kojence, batolata a předškoláky v České republice. Na stránce http://ceskamama.cz/anketa-2015/ mohou maminky vybrat své nejoblíbenější značky ve 20 kategoriích, např. prodejce dětského oblečení, obuvi, hraček či nábytku, kosmetiky či časopisu pro rodiče. Výsledky ankety a jednotliví vítězové kategorií budou zveřejněni a oceněni v průběhu listopadu 2015.
„Když jde o malé děti, nerady riskujeme. A často se ptáme ostatních maminek na zkušenosti (důvěřuj, ale prověřuj!). Nechceme riskovat špatný nákup a plýtvat (penězi ani časem). A rády se o své zkušenosti dělíme dál. Anketa Česká máma má podobnou filozofii – už od roku 2012 hledá nejoblíbenější značky českých maminek,“ říká Ing. Jitka Skalická, brand managerka ankety Česká máma.
Anketa je pro hlasování otevřena od 1. 9. do 31. 10. 2015 a české mámy hlasují ve 20 kategoriích (tak třeba nejlepší kočárek, kojenecké mléko, hračky, prodejny hraček, kosmetika, oblečení, obuv, ale i časopis pro maminky i děti nebo nejlepší online obchod).
Hlasování probíhá na internetu i na veletrhu
Hlasovat lze jednoduše na internetu na http://ceskamama.cz/anketa-2015/ zaškrtnutím či napsáním značky, kterou maminka v dané kategorii pro své dítě preferuje. Hlasovat je také možné na veletrhu her a hraček FOR TOYS/FOR BABIES, který se bude konat na výstavišti v pražských Letňanech od 8. do 11. října 2015. Anketa Česká máma bude k dispozici se stánkem ve vstupní hale a pro maminky, hlasující na veletrhu, má připraven jako poděkování inspirativní tištěný bookazine Česká máma. Každý hlasující, který se do ankety zapojí, se účastní soutěže o věcnou finanční cenu ve výši 10 000 Kč.
Více informace o projektu a hlasování naleznete na www.ceskamama.cz a na Facebooku Česká máma
Vítězné značky, produkty a prodejci zboží internetové ankety Česká máma 2012, 2013, 2014:
KATEGORIE | 2012 | 2013 | 2014 |
PRODEJCE DĚTSKÉHO OBLEČENÍ | C&A | H&M | C&A |
PRODEJCE DĚTSKÉ OBUVI | DEICHMANN | DEICHMANN | DEICHMANN |
HRAČKÁŘSTVÍ | DRÁČIK | BAMBULE | DRÁČIK |
OBCHOD S DĚTSKÝM NÁBYTKEM | IKEA | IKEA | IKEA |
DROGERIE S DĚTSKÝM SORTIMENTEM | DM MARKT | DM MARKT | DM MARKT |
CESTOVNÍ KANCELÁŘ PRO RODINU S DĚTMI | — | ČEDOK | ČEDOK |
SUPERMARKET S DĚTSKÝM SORTIMENTEM | TESCO | TESCO | TESCO |
ON-LINE PRODEJCE | MALL.CZ | MALL.CZ | MALL.CZ |
DĚTSKÝ KOČÁREK | X-LANDER | X-LANDER | CHICCO |
DĚTSKÁ AUTOSEDAČKA | MAXI COSI | MAXI COSI | CHICCO |
BABY MONITORY A CHŮVIČKA | PHILIPS | JABLOTRON | PHILIPS |
POMŮCKA PRO KRMENÍ (LAHVE A HRNEČKY) | AVENT | AVENT | AVENT |
DĚTSKÉ PLENY (JEDNORÁZOVÉ) | PAMPERS | PAMPERS | PAMPERS |
KAŠE A MLÉČNÉ VÝROBKY | SUNAR | HAMI | HAMI |
DĚTSKÉ PŘÍKRMY (NEMLÉČNÉ) | HAMI | HAMI | HAMI |
DĚTSKÁ KOSMETIKA | NIVEA | NIVEA | NIVEA |
HRAČKY PRO KOJENCE A BATOLATA | FISHER PRICE | FISHER PRICE | FISHER PRICE |
TIŠTĚNÝ ČASOPIS PRO RODIČE | MAMINKA | BETYNKA | MAMINKA |
Mediálními partnery ankety Česká máma jsou: www.fortoys.cz, www.for-babies.cz, www.capard.cz, www.odmaminky.cz, www.ententyky.cz, www.strollering.cz, www.zenysro.cz a www.ostrovobjevu.cz.