Akce

Kterým značkám věří české mámy?

  1. ročník ankety o nejoblíbenější značky pro děti probíhá až do konce října
    • Anketa Česká máma zjišťuje už do roku 2012 nejoblíbenější značky českých maminek.
    • Hlasuje se ve 20 kategoriích.
    • Hlasování probíhá od 1. září do 31. října 2015 (web, veletrh FOR TOYS/FOR BABIES a další akce).
    • Nová kategorie v roce 2015 – tištěný dětský časopis.

Praha (23. září 2015) – Od 1. září až do 31. října 2015 běží 4. ročník internetové ankety Česká máma o nejoblíbenější značky, produkty a prodejce zboží pro kojence, batolata a předškoláky v České republice. Na stránce http://ceskamama.cz/anketa-2015/ mohou maminky vybrat své nejoblíbenější značky ve 20 kategoriích, např. prodejce dětského oblečení, obuvi, hraček či nábytku, kosmetiky či časopisu pro rodiče. Výsledky ankety a jednotliví vítězové kategorií budou zveřejněni a oceněni v průběhu listopadu 2015.

CeskaMama4_FB

„Když jde o malé děti, nerady riskujeme. A často se ptáme ostatních maminek na zkušenosti (důvěřuj, ale prověřuj!). Nechceme riskovat špatný nákup a plýtvat (penězi ani časem). A rády se o své zkušenosti dělíme dál. Anketa Česká máma má podobnou filozofii – už od roku 2012 hledá nejoblíbenější značky českých maminek,“ říká Ing. Jitka Skalická, brand managerka ankety Česká máma.

Anketa je pro hlasování otevřena od 1. 9. do 31. 10. 2015 a české mámy hlasují ve 20 kategoriích (tak třeba nejlepší kočárek, kojenecké mléko, hračky, prodejny hraček, kosmetika, oblečení, obuv, ale i časopis pro maminky i děti nebo nejlepší online obchod).

Hlasování probíhá na internetu i na veletrhu

Hlasovat lze jednoduše na internetu na http://ceskamama.cz/anketa-2015/ zaškrtnutím či napsáním značky, kterou maminka v dané kategorii pro své dítě preferuje. Hlasovat je také možné na veletrhu her a hraček FOR TOYS/FOR BABIES, který se bude konat na výstavišti v pražských Letňanech od 8. do 11. října 2015. Anketa Česká máma bude k dispozici se stánkem ve vstupní hale a pro maminky, hlasující na veletrhu, má připraven jako poděkování inspirativní tištěný bookazine Česká máma. Každý hlasující, který se do ankety zapojí, se účastní soutěže o věcnou finanční cenu ve výši 10 000 Kč.

Více informace o projektu a hlasování naleznete na www.ceskamama.cz a na Facebooku Česká máma

Vítězné značky, produkty a prodejci zboží internetové ankety Česká máma 2012, 2013, 2014:

KATEGORIE 2012 2013 2014
PRODEJCE DĚTSKÉHO OBLEČENÍ C&A H&M C&A
PRODEJCE DĚTSKÉ OBUVI DEICHMANN DEICHMANN DEICHMANN
HRAČKÁŘSTVÍ DRÁČIK BAMBULE DRÁČIK
OBCHOD S DĚTSKÝM NÁBYTKEM IKEA IKEA IKEA
DROGERIE S DĚTSKÝM SORTIMENTEM DM MARKT DM MARKT DM MARKT
CESTOVNÍ KANCELÁŘ PRO RODINU S DĚTMI ČEDOK ČEDOK
SUPERMARKET S DĚTSKÝM SORTIMENTEM TESCO TESCO TESCO
ON-LINE PRODEJCE MALL.CZ MALL.CZ MALL.CZ
DĚTSKÝ KOČÁREK X-LANDER X-LANDER CHICCO
DĚTSKÁ AUTOSEDAČKA MAXI COSI MAXI COSI CHICCO
BABY MONITORY A CHŮVIČKA PHILIPS JABLOTRON PHILIPS
POMŮCKA PRO KRMENÍ (LAHVE A HRNEČKY) AVENT AVENT AVENT
DĚTSKÉ PLENY (JEDNORÁZOVÉ) PAMPERS PAMPERS PAMPERS
KAŠE A MLÉČNÉ VÝROBKY SUNAR HAMI HAMI
DĚTSKÉ PŘÍKRMY (NEMLÉČNÉ) HAMI HAMI HAMI
DĚTSKÁ KOSMETIKA NIVEA NIVEA NIVEA
HRAČKY PRO KOJENCE A BATOLATA FISHER PRICE FISHER PRICE FISHER PRICE
TIŠTĚNÝ ČASOPIS PRO RODIČE MAMINKA BETYNKA MAMINKA

 

Mediálními partnery ankety Česká máma jsou: www.fortoys.cz, www.for-babies.cz, www.capard.cz, www.odmaminky.cz, www.ententyky.cz, www.strollering.cz, www.zenysro.cz a www.ostrovobjevu.cz.

0 Shares

Leave a Comment

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

*

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.