Akce

Značka Orbit představuje úsměv a sebevědomí pohledem dětí

Značka Orbit zahájila již druhý ročník kampaně Oplať úsměv zaměřené na ochranu úsměvů ohrožených dětí z SOS dětských vesniček. Kampaň odstartovala zahajovacím eventem, kde měli návštěvníci možnost seznámit se s projektem a zhlédnout také nové image video, v němž se značka Orbit přímo dětí ptá, co pro ně znamená úsměv a sebevědomí. Součástí zahájení bylo také pěvecké vystoupení Ivy Kubelkové, která se již podruhé stala hrdou ambasadorkou kampaně Oplať úsměv.

Jednoduchá mechanika, kdy 1 % z ceny každého prodaného výrobku značky Orbit od 8. 5. do 18. 6. 2017 poputuje na ochranu zdravého úsměvu a sebevědomí dětí z SOS dětských vesniček, dovoluje, aby se zapojil opravdu každý. Na microsite www.oplatusmev.cz je kromě videa umístěno také speciální počítadlo ukazující, kolik peněz se pro SOS dětské vesničky již vybralo, nebo na jaké účely peníze poputují. Navíc jsou zde ke stažení originální Orbit omalovánky i dětská knížka, jež vznikly na míru kampani a děti hravou formou provedou správnou péčí o chrup, a to v duchu hesla kampaně „zdravým úsměvem ke zdravému sebevědomí“.

0 Shares

Leave a Comment

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

*

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..