Výrobce rostlinných nápojů, značka Body&Future, boduje se svými produkty nejen mezi spotřebiteli, ale i na potravinářských soutěžích. V rámci soutěže o Cenu Potravinářské komory Slovenska získala speciální ocenění v kategorii trvalá udržitelnost. Letošní ročník se mimo jiné soustředil i na měnící se trendy a poptávku po udržitelných potravinách.
Potravinářská komora Slovenska pořádala v uplynulém roce již šestý ročník soutěže o Cenu Potravinářské komory Slovenska, ve které mají potravinářské firmy možnost zasoutěžit si ve třech kategoriích a představit své inovace, nadšení a projekty zaměřené na udržitelnost.
Porota byla složena z řad potravinářských odborníků, vědců a akademiků. Ti po pečlivém hodnocení ocenili výrobky, které splnily náročná kritéria. A podle čeho se výrobky posuzovaly?
Důležitý byl například způsob zpracování potraviny s vysokou přidanou hodnotou, nezvyklá receptura výrobku, neobvyklý způsob zpracování vedoucí ke zlepšení užitných vlastností potraviny, obohacení portfolia o výrobek s lepším složením z hlediska obsahu cukru, tuku nebo soli. V kategorii trvalá udržitelnost se pak posuzovala šetrnost ve vztahu ke spotřebě vody a energie, lokálnost zdrojů surovin, šetrnost obalu k životnímu prostředí, způsob a délka dopravy ke spotřebiteli nebo třeba náročnost a doba skladování.
Výrobky byly oceňovány ve třech kategoriích, a sice: inovativní výrobek, trvalá udržitelnost a osobnost potravinářství. A právě z kategorie trvalá udržitelnost si odváží ocenění značka Body&Future, která vyhrála se svými rostlinnými nápoji v příchutích jako je sója, kokos, mandle, oves a rýže.
Rostlinné nápoje Body&Future jsou k dostání v několika příchutích a mohou se pochlubit kvalitním složením z lokálních surovin obohaceným o vápník a vitamín D3 a také velkým důrazem na udržitelnost – a to jak ve výrobě, tak i v obalech.
„Velice nás těší, že naše rostlinné nápoje vyhrály toto prestižní ocenění v kategorii trvalá udržitelnost. Kromě vysoké kvality a skvělé chuti našich produktů je pro nás neméně důležité soustředit se i na udržitelnost výroby a hotových produktů. Toto ocenění je pro nás signálem, že jdeme správným směrem a závazkem, abychom se neustále snažili naše výrobky posouvat k udržitelnější budoucnosti a pomáhat se zdravým a udržitelným stylem i našim spotřebitelům,“ dodává k ocenění Vanesa Matúšková, Marketing Manager ve společnosti McCarter a. s.