Druhé pokračování úspěšné pohádkové knížky, která se točí okolo záchrany knižního světa, brzy spatří světlo světa . Kniha nese název Medvěd Wrr: Zachraň knižní svět a čtenáři budou moci znovu podpořit její vznik přes Hithit kampaň.
„Předchozí díl drží prvenství mezi pohádkovými knihami na tomto portále. V roce 2017 se na vytisknutí knížky podíleli sami fanoušci. Díky nim se podařilo vybrat rekordní částku přesahující 350 000,-, což nám umožnilo vydat mnohem více pohádek, než jsme kdy snili. Nyní je v oběhu více než 9000 knih s naším hrdinou,” uvedl autor Michal Široký.
Splnění slibu fanouškům
Tvůrci dostáli svému slibu a přicházejí s druhým dílem. „Knížka Medvěd Wrr: Po přečtení zavřít měla u dětí úspěch, proto jsme se rozhodli navázat tam, kde příběh nechal otevřená vrátka pro pokračování,“ upřesnil ilustrátor Michal Široký, proč se rozhodl znovu vstoupit do tvůrčího procesu. “Z reakcí čtenářů jsme cítili velký zájem o pokračování příběhu. První díl byla taková zkouška, zda by se lidem naše nápady a ilustrace vůbec líbily. Měli jsme sen prodat alespoň 500 kusů,” odtajnil svou motivaci autor předlohy Jaromír Štejnar.
“Z nové knížky prozradíme jen tolik, že proradné pirátské bandě se znovu podaří dostat na svobodu a knižní svět zažije nejednu katastrofu. Radost pirátům kazí Medvěd Wrr, jenž jim plány potají hatí,” shodují se oba autoři.
Nelehký boj
Pohádková postava Medvěda Wrr má, od doby svého vzniku, u dětí značnou oblibu. Není bez zajímavosti, že se příběh dočkal i karetního zpracování. Autoři se chtějí znovu poprat s tím, že děti již tolik neláká sáhnout po tištěných pohádkách a raději volí hry na tabletech. Kniha je plná poutavých celostránkových ilustrací, které zaujmou i dnešní děti.
Rodičům se tato myšlenka zamlouvá a tvorbu bedlivě sledují. “Každý týden dostáváme od rodičů povzbudivé zprávy, abychom nepřestávali tvořit. Jejich vzkazy i fotky nám sdělují, co pro jejich děti medvěd Wrr znamená. To mi dodává sílu a vědomí, že děláme něco s přesahem,” vysvětluje Michal Široký.
V březnu vše vypukne
Podobně jako u předchozího dílu, chtějí tvůrci Medvěda Wrr využít možnosti vybrat část financí na vydání knihy od čtenářů již v přeprodeji přes crowdfundingovou kampaň Hithit. “Jako odměnu za pomoc chceme fanouškům přidat něco navíc. Mohou se těšit na knihu s podpisem či limitovanou edici čokolády značky Jordi´s , která nabídne netradiční příchuť borůvka-jehličí,” prozradil Jaromír Štejnar.
V rámci kampaně je také přichystána sběratelská edice knihy Medvěd Wrr: Zachraň knižní svět. Pokud byste chtěli tento milý projekt podpořit, stačí v březnu 2020 sledovat server Hithit a vybrat si jednu z nabízených odměn.