Shodně jako v předešlých letech, tak i letos měli spotřebitelé možnost volit, který výrobek si pro aktuální období zasloužil jejich největší pozornost. Nejlepší novinkou a Volbou spotřebitelů pro rok 2019 v kategorii bonbony se stalo Pedro Frujty. Slavnostní vyhlášení vítězů 19. ročníku Volba spotřebitelů proběhlo 30. května v prostorách multifunkčního sálu DOX+, který je součástí areálu Centra současného umění DOX v Praze.

„Máme obrovskou radost a velice si ceníme toho, že se Pedro Frujty těší u spotřebitelů takové oblibě. Jsou to první želé bonbonky, které neobsahují žádná přidaná barviva, konzervanty a jak je pro Pedro typické, jsou také vyráběny bez palmového oleje. Novinka na českém trhu je unikátní svou recepturou, vysokým obsahem šťávy a tím, že neobsahuje přidanou barvu,“ upřesňuje Milena Rusnoková, generální ředitelka The Candy Sweet Plus Factory.
Výrobci své novinky do soutěže mohli přihlašovat od 1. října 2018 do 28. února 2019. V průběhu dubna proběhl výzkum na reprezentativním vzorku českých spotřebitelů. Na základě těchto výsledků byly zvoleni vítězové v jednotlivých kategoriích. Hodnocení nominovaných novinek se účastnilo 4 tisíce respondentů. Pedro Frujty ve své kategorii dosáhlo nejlepšího indexu. Ocenění Volba spotřebitelů se řadí pod marketingový program, který má za cíl podporovat nové a inovativní výrobky na trhu a slavnostního vyhlášení se každý rok účastní více než 400 profesionálů z oblasti retailu a FMCG.
Pedro Frujty jsou želé bonbony s unikátní recepturou, která je inspirovaná trendem zdravého životního stylu. Želatinové cukrovinky jsou obohaceny šťávami z různých druhů superovoce (černý rybíz, acerola, rakytník atd.). Za použití prémiových ingrediencí jsou vyráběny ve dvou variantách – Pedro Frujty Superželé Ovobobule a Frujty Superželé Ovoplátky.