Akce

PAUL MITCHELL® a Mamma HELP opět spojí síly v boji proti rakovině prsu a vaječníků

Rakovina prsu a vaječníků jsou témata, která by měla mít každá žena na zřeteli, zvláště s přihlédnutím k faktu, že právě karcinom prsu je nejčastějším typem rakoviny, který postihuje ženy všech věkových kategorií po celém světě.

Statistiky hovoří, že 1 z 8 žen postihne během života rakovina prsu a 1 z 67 žen rakovina vaječníků. Proto je velmi důležitá prevence. Včasné odhalení rakoviny totiž podstatně zvyšuje naděje na přežití.

PAUL MITCHELL® není jen synonymem krásy, ale i odpovědnosti, proto se rovněž angažuje v boji proti rakovině.

Říjen je celosvětově měsícem boje proti rakovině prsu a právě v tomto měsíci probíhá již tradiční růžová kampaň společnosti PAUL MITCHELL® jejímž smyslem je zvýšit povědomí a informovanost o tomto onemocnění a zároveň dodat ženám odvahu nechat se včas vyšetřit.

V České republice je letos kampaň opět ve znamení spolupráce se sdružením Mamma HELP, proto část tržby z každého prodaného produktu profesionální vlasové kosmetiky značky PAUL MITCHELL® poputuje právě této organizaci.

aufmacher_pink_brushserumdisplaykit_zm

V rámci kampaně PAUL MITCHELL® nabídne mimo jiné i limitované edice svých nejoblíbenějších produktů.

United in Pink balíček obsahuje produkty z řady Extra-Body. Ty dodají jemným a slabým vlasům objem, plnost a lesk.

aufmacher_pink_blowoutkit_zm

Extra-Body Daily Shampoo® 300 ml

Extra-Body Daily Rinse® 300 ml

Thicken Up® 200 ml

Hřeben – United in Pink Sculpting Brush

DPC:    1490,- Kč

Příběh společnosti JOHN PAUL MITCHELL SYSTEMS® je stejně jedinečný, jako její produkty, které dnes lidem po celém světě pomáhají zdůraznit jejich krásu a umocnit jejich pozitivní životní pocity. JOHN PAUL MITCHELL SYSTEMS® vznikla v roce 1980 jako splněný sen kadeřníka Paula Mitchella a marketingového guru Johna Paula DeJoriy. Společnost je věrná svým zásadám a ideálům, orientuje se výlučně na profesionální produkty pro kadeřníky. Nedílnou součástí firemní kultury je pro ni od samotného vzniku angažovanost v oblasti životního prostředí a humanitárních projektech. Společnost je v rodinném vlastnictví a věrně jedná v duchu ideálů zakladatelů a všechny produkty jsou distribuovány výhradně v kadeřnických salonech.

Více na www.paulmitchell.cz

0 Shares

Leave a Comment

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

*

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..