Posláním hračkářství Bambule je vykouzlit úsměv na tváři všech dětí. Již po šesté proto spojuje síly s Nadačním fondem Kapka naděje, aby spolu s veřejností přinesli radost a podporu dětem, které bojují s onkologickým onemocněním. Stejně jako v loňském roce, i letos se vrací dárcovské samolepky s oblíbenými Medvídky naděje. Zakoupením dárcovské samolepky v hodnotě 50 Kč, které jsou k dispozici v kamenných prodejnách i e-shopu Bambule, se zapojíte do charitativní kampaně, jejíž výtěžek poputuje již tradičně na podporu Dětských onkologických oddělení ve FN Motol v Praze, FN Plzeň a FN Ostrava.
Méďové naděje aneb malé samolepky s velkou mocí
I tento rok se hlavními hrdiny stanou kreslení Méďové naděje, jež se vrací v nejoblíbenějších barevných variantách – tedy hnědé, růžové a modré. Samolepku si zákazníci mohou ponechat jako milou vzpomínku, nebo ji podepsat a vložit do sběrných boxů umístěných na pokladnách prodejen Bambule. Prostřednictvím sběrných boxů mohou zákazníci samolepky poslat také v případě, že je zakoupili v
e-shopu bambule.cz. Po skončení kampaně O Kapku lepší Bambule budou samolepky předány malým pacientům přímo v nemocnicích.
Pomáhat společně
Do charitativní kampaně se mohou zákazníci zapojit také nákupem veselých plyšových Fluffy Friends za zvýhodněnou cenu 199,90 Kč. Chlupatí kamarádi se rádi nechají česat a umí ve své husté srsti schovat obličej. Děti tak získají radost z nové hračky, rodiče dobrý pocit podpory charitativní kampaně. Výtěžek získaný z prodeje Fluffy Friends bude rovněž směřovat na podporu Dětských onkologických oddělení ve FN Motol v Praze, FN Plzeň a FN Ostrava.
„Charitativní kampaň ve spolupráci s Nadačním fondem Kapka naděje se za uplynulých šest let stala neoddělitelnou součástí předvánoční sezóny v hračkářstvích Bambule. Velmi nás těší, že podpora a zájem zákazníků ani po letech neklesl a že díky každoroční sbírce můžeme na jednotlivých onkologických odděleních realizovat projekty, které pomáhají nejen malým pacientům, ale také jejich rodičům, lékařům a zdravotním sestrám. Věříme, že i letos se zákazníci do kampaně zapojí a budou tak společně s námi o Kapku lepší,“ připomíná marketingová ředitelka Bambule Jana Krčková, že společná charitativní kampaň Nadačního fondu Kapka naděje a hračkářství Bambule je odrazem pokračujícího úspěšného partnerství, které započalo již na podzim roku 2019.
„Dlouhodobého partnerství s hračkářstvím Bambule si velmi vážíme. Každý rok společně posouváme projekt O Kapku lepší Bambule kupředu a moc děkujeme všem, kteří se do něho zapojí. Věříme, že nejen naši medvídci, ale všechny hračky, které se v průběhu kampaně prodají, vykouzlí na dětských tvářích mnoho úsměvů. Nám už úsměv trvá šestým rokem, za vybrané peníze totiž můžeme zakoupit tolik potřebné vybavení, které bude pomáhat zachraňovat životy dětských onkologických pacientů,“ dodává k projektu Dita Loudilová, ředitelka Nadačního fondu Kapka naděje.
Charitativní kampaň O Kapku lepší Bambule se bude letos konat v termínu od 14. 9. do 31. 12. 2024.