Herec David Gránský se stal novou tváří značky Bubbleology. V nabídce čajů Bubbleology se tak nově objeví jeho speciální nápoj GranD Tea ze zeleného jasmínového čaje, kumquatu, kiwi a pomerančové kůry. Bubbleology tak navazuje na další speciální edici s názvem Missology, kterou představila na začátku prosince. Všechny nové drinky jsou bez azobarviv.
Tyto speciální edice spojené se známými osobnostmi jsou jedním z kroků, které povedou k postupnému přechodu na suroviny s přírodními barvivy. S tím šel do spolupráce i populární český herec David Gránský. „Samozřejmě o kauze Bubbleology vím, ale také vím, že značka si z ní vzala ponaučení a postupně přechází na nápoje bez azobarviv. Přesně takový je i můj drink. Namíchal jsem ho tak, aby mi chutnal, takže kdo chce zkusit, jaké mám chutě, má šanci,“ vysvětlil Gránský.
Herec se nebojí ani případných negativních reakcí, jako se to v minulosti stalo například youtuberům, kteří se značkou také spolupracovali. „Možná je dnes trend si do Bubbleology kopnout, ale kdo používá vlastní rozum a nepřebírá jen názory ostatních, ten si sám udělá obrázek. Bubbleology je firma jako každá jiná, ověřil jsem si, že vyrábí zdravotně nezávadné nápoje, jejichž základem je kvalitní čaj. A jestli někdo moje spojení s Bubbleology vnímá kontroverzně, tak fajn. Vždycky mě bavilo jít proti proudu a být tak trochu rebel,“ doplnil Gránský, který se značkou spojí své jéno do konce roku 2016.
Missology bez barviv a se sníženým obsahem cukru
Bubbleology minulý týden také představila další speciální edeici čajů s názvem Missology. Vytvořily je totiž poslední tři vítězky České Miss z let 2014-2016 Jitka Nováčková, Andrea Bezděková a Nikol Švantnerová. Nápoje neobsahují azobarviva, pokud si je zákazníci objednají s liči kuličkami a je v nich snížené množství cukru. Nápoje si vybraly a složily samy missky – Jitka Nováčková zvolila příchuť Ananas & Pomeranč, Andrea Bezděková Limetu & Mojito a Nikol Švantnerová si vybrala Mandarinku & Guarana. Podrobné složení nových nápojů je k dispozici na všech čajových barech a také na webu Bubbleology na tomto odkaze: http://www.bubbleology.cz/slozeni-vyzivove-udaje-143.html
Postupný přechod na přírodní barviva je cílem pro Bubbleology na rok 2017. „Chceme zákazníkům v průběhu roku nabídnout všechny varianty našich čajů bez azobarviv. V tuto chvíli stále ještě některé ingredience azobarviva obsahují. Bubble tea je variabilní nápoj, jehož složení či výsledný obsah cukru si vybírá sám zákazník. Snažíme se proto přehledně zveřejňovat složení jednotlivých surovin, produktových listů a výživových hodnot na webových stránkách i našich čajových barech, kde s výběrem poradí proškolení prodejci. Komunikujeme také veškeré novinky fanouškům na sociálních sítí a přes média,“ vysvětlil country manažer značky Bubbleology Jaroslav Švadlenka.
Další informace naleznete na webu http://www.bubbleology.cz/.