Móda a kosmetika

Nebojte se oblečení z eshopu!

Kalhoty nebo šaty, zakoupené partnerovi jako dárek v onlinovém obchodě – bohužel o dvě čísla větší – byly už příčinou bezpočtu sražených sebevědomí, zkažených narozeninových oslav nebo tichých domácností. Podobným následkům dokáže spolehlivě předejít nová služba “SizeID”.

Velikosti všech zemí, spojte se!

SizeID je odpovědí na problém s nákupem správné velikosti oblečení. Stačí zadat vlastní míry (jejichž přesným určením vás SizeID intuitivně provede) a služba následně dokáže doporučit nejvhodnější velikost z rozsáhlé databáze nejrůznějších značek a výrobců napříč kontinenty. Zohledňuje přitom typ oblečení i způsob jeho nošení a přidává doplňující informace, třeba jestli vám bude zvolený kousek těsnější přes boky nebo naopak volnější přes ramena. Je pak jen na vás, jakou variantu si zvolíte a objednáte.

„Oblečení a obuv tvoří z pohledu celkové popularity mezi všemi kategoriemi online nákupů jeden z nejrychleji rostoucích segmentů. Zatímco ještě v roce 2010 tvořily zhruba 36 % z celkového počtu všech objednávek, v roce 2015 to už byla skoro polovina. Mezi eshopy také roste konkurence a proto se snaží svým zákazníkům nákup co nejvíce zjednodušit. Službu SizeID jsme představili v březnu loňského roku a už dva měsíce na to byla součástí prvního významného internetového obchodu s oblečením,” říká jeden ze zakladatelů SizeID Adam Bičiště.

screen-s-advisorem.jpg

Služba SizeID je koncovým spotřebitelům k dispozici na stránkách www.sizeid.com a ve formě aplikace pro platformu Android a Apple. Pro eshopy je připraveno řešení, které lze snadno integrovat do jejich stávajícího prostředí.

Pomocník žen, zachránce mužů

Oblečení nakupují přes internet stále spíše ženy. I když by se tedy mohlo zdát, že SizeID ocení spíše ony, představuje tato služba ideálního nákupního partnera i pro muže. Koupit své manželce, přítelkyni či milence nový kousek do šatníku si troufne jen málo z nich. A jakkoli bychom muže neradi podcenili, když už se trefí do vkusu své drahé polovičky barvou, značkou nebo střihem, zbývá to hlavní – velikost. Kalhoty o číslo nebo dvě větší, ač koupené v dobré víře, už byly příčinou bezpočtu tichých domácností, pokažených narozenin, sražených sebevědomí nebo v nejhorších případech dokonce posledními hřebíčky do rakví celých vztahů.

Podobným fatálním následkům ne zcela přesných nákupů dokáže SizeID spolehlivě předejít. Nabízí totiž jednoduché sdílení profilů nejen s partnerem či partnerkou, ale i se členy rodiny nebo s kamarády a známými. Jakmile se tedy rozhodnete, že je oblečení tím správným dárkem k narozeninám nebo suvenýrem z dovolené, během několika vteřin snadno ověříte tu správnou velikost. S trefením se do vkusu už je to složitější, pro to má ale snad každý obdarovaný v zásobě alespoň špetku té předstírané radosti.

Nová láska českých eshopů

SizeID aspiruje na nejoblíbenější doplňkovou službu pro eshopy s oblečením. Těm totiž šetří náklady na zbytečné logistické operace, které vznikají vracením zboží. Podle statistik eshopů vrací zákazníci mezi 20 a 50 % objednávek a největší část z nich právě kvůli nesprávné velikosti. Proto se SizeID na začátku roku 2016 spojilo s první dámou české ecommerce Simonou Kijonkovou, zakladatelkou společnosti Zásilkovna a podnikatelkou nedávno oceněnou v žebříčku TOP 25 žen Česka v byznysu 2015.

„Objem zboží, které se u nás nakupuje přes internet, raketově roste. Alespoň jednou za čtvrt roku nakoupí podle statistik celé tři čtvrtiny české populace. Stále častěji využívají eshopy i lidé ve věkové kategorii 45 až 54 let, kteří jsou ale zvyklí na servis kamenných prodejen a vůči nákupům oblečení na internetu nedůvěřiví. I díky tomuto trendu se tak může integrace služby jako je SizeID eshopům vyplatit. Strategické partnerství se SizeID proto vnímám jako investici do budoucnosti ecommerce,” přiblížila Simona Kijonková svou motivaci pro spolupráci se zakladateli služby.

Neřešte velikosti. Nakupujte.

Vrátit do internetového obchodu špatně padnoucí oblečení už dnes není nic složitého.
Většina eshopů bývá k podobným případům vstřícná, nabízí možnost objednané zboží osobně vyzkoušet ve výdejnách či kamenných prodejnách, zdarma dovézt až k vám domů, případně zaplatit zpáteční poštovné. Koneckonců, na čtrnáctidenní lhůtu pro vrácení zboží bez udání důvodu pamatuje i občanský zákoník. Co vám ale ani obchod ani zákon nevrátí, je čas, který vyřizováním podobné záležitosti strávíte. SizeID vám tento čas a komplikace ušetřit dokáže.

0 Shares

Leave a Comment

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

*

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..